Pentru neplata contravalorii facturii la termenul stabilit, cumparatorul datoreaza penalitati de intarziere de 0.08% pe zi, calculata la valoarea facturii neachitate la termen, fara a fi nevoie de preaviz sau hotarare judecatoreasca. Livrarile de marfa sunt sistate pe toata perioada in care cumparatorul este restant la plata. Termenul de plata este cel mentionat pe factura. Semnarea facturii reprezinta acordul clientului pentru conditiile de livrare si plata. 

Declaratia de conformitate precum si “Conditiile generale de livrare si colaborare” sunt prezentate pe partea verso a facturii.

1. Primirea livrarilor produselor si a serviciilor echivaleaza cu acceptarea acestor conditii. Intelegeri suplimentare, modificari, derogari de la conditiile noastre sunt valabile doar daca au fost convenite in prealabil in forma scrisa intre furnizor si beneficiar.

2. La facturare sunt valabile greutatile, nr de bucati si cantitatile indicate de noi, daca clientul nu reclama acestea imediat la primire.

3. Datele, informatiile care indica ca produsul este potrivit pentru un anume scop, respectiv referitoare le modul de aplicare ale produselor noastre nu scutesc cumparatorul de incercari si testari proprii in vederea determinarii daca produsul este adecvat pentru scopul si tehnologia de aplicare dorita.

4. Avand in vedere ca nu avem influenta asupra conditiilor de aplicare, pentru suprafetele finisate cu marfa livrata de noi nu asumam raspundere, respectiv nu acordam garantie pentru produsul finit.

5. In cazul in care livrarea are loc in recipientul returnabil al furnizorului, acestea vor fi returnate golit, fara resturi de material, in termen de 60 zile de la primire, fara costuri suplimentare de transport.

Pierderea sau deteriorarea vor fi imputate clientului in cazul in care acesta are loc din vina lui si nu din vina transportatorului. Se interzice utilizarea rezervoarelor returnabile in alte scopuri respectiv pentru depozitarea altor produse.

6. Sunt excluse retineri partiale sau totale din valoarea facturata din cauza reclamatiilor, indiferent de natura acestora.

7. Clientul poate prelucra sau amesteca produsul, fara ca din acesta sa ne rezulte vreo raspundere sau obligatie.

8. Lipsa evidenta in integritate, livrari gresite, diferente de cantitate a marfii livrate trebuie sa fie semnalate in scris de indata dar cel tarziu in termen de 14 zile de la receptie. Viciile ascunse vor fi semnalate de asemenea in scris in termen de 7 zile de la constatarea acestora.

9. Clientul trebuie sa verifice – daca este nevoie prin aplicare de proba – daca marfa livrata corespunde pentru aplicarea prevazuta. Acesta este valabil in special cand la marfa comandata se adauga diluant, catalizator, lacuri, aditivi sau alte componente.

10. Se exclude raspunderea noastra pentru pagubele indirecte care se bazeaza pe circumstante atipice contractului si care nu erau previzibile pentru noi.

11. Instanta competenta in cazul eventualelor litigii este Judecatoria Carei.

Certificat 9001, 14001